Ahad, 28 Jun 2009

CIK JA MASUK UKM......jangan nangis ye...

sempat berposing kat atas katil...nak uji sama ada kuat ke tak katil tu...? kira oklah, sebab boleh duduk ramai-ramai..anak beruang pun boleh duduk jugak...aiks kenapa pulak yang belakang tu nampak macam malu-malu?

nie bilik cik ja...hazim pegi hantar cik ja tadi


hi.. dengar taklimat ke? nampak macam khusyuk je.. tapi dalam hati ibu siapa yang tau. sedih nak tinggalkan anak manje nye.


sebenarnyer penat pun belum hilang lagi....tapi kerana teruja sangat, aku pun menitipkan bingkasan buat sesiapa yang nak baca dan sudi baca.... jugak untuk aku sendiri pahatkan memori cik ja masuk u nie... apa yang aku melalut nie.. sempat jugak nak bersastera...hehehehe....
tak sebenarnye aku sedih gak... maklumlah cik ja nie tak pernah berenggang dengan bondanyer.. ini lah first time dia berjauhan dari bonda nyer... tambah2 lagi dia tu pendiam ++++ jugak pemalu.... Poyo punya budak, dia leh control sedih depan bonda nyer... tapi entah macam mane akhirnye jeng jeng jeng.... menangis jugak akhirnyer......wawawawawa...
Aku rasa orang lain pernah melalui pengalaman ini...
Lagi satu nak tau, anak saudara kesayangan nye Kak Dirah nie pun menangis la.....meraung...tu diaaa..... dia makan tak lalu, cakap tak nak......mulanya aku pun heran jugak kenapa???? kemudian barulah aku faham...

0 ulasan:

TENANGKAN HATI DGN MENDENGAR BACAAN AL-QURAN

GAME